Een email adres instellen in je webshop

Om een email adres in te stellen voor alle communicatie binnen de webshop kan op de volgende manier. 

Om dit in te stellen dien je als eerst in te loggen in de admin omgeving van je website. Dit kan via de volgende link:  https://www.uwdomeinhier.nl/admin
Hier kan je inloggen met de gegevens die je van ons heeft ontvangen in de mail.
Vervolgens ga je naar de algemene instellingen

Een email adres instellen in je webshop

Email Instellingen

Een email adres instellen in je webshop

Hierna komen we in het juiste gedeelte om de instellingen aan te passen

Een email adres instellen in je webshop

Hier zie je een aantal velden, in de screenshot word dit aangegeven met cijfers. Deze cijfers gaan we behandelen hieronder:

  1. Is het email adres waarvandaan verzonden word wanneer je een mail verstuurd via de site naar een klant toe.
  2. De naam is wat zichtbaar is in de mail, dit kan dus je bedrijfsnaam zijn of je naam. Dit is in te vullen naar keus.
  3. Het mail adres waar je reactie op ontvangt als een klant wat naar je stuurt.
  4. Is de handtekening die onder elke mail word geplaatst.

Wanneer je die velden heeft ingevuld dan kan je op "Opslaan" drukken. Hierna staat het email adres ingesteld bij je.

Mocht je nog verder vragen hebben dan kan je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kan hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.