MijnWebShopPartner.nl nieuwe layout

Bekijk ook eens een van de onderstaande artikelen

Groene webhosting voor je website

Met jouw start-up of eigen bedrijf is het vaak een streven om Groen bestempeld
Lees meer

Donkere modus noodzaak of leuk om te hebben

Donkere modus is de laatste jaren enorm populair geworden met vrijwel elke
Lees meer

Inzicht krijgen in de prestaties van je website

Er zijn een hoop verschillende manieren om de prestaties van je website bij
Lees meer

MijnWebShopPartner.nl nieuwe layout

MijnWebShopPartner.nl krijgt een nieuwe layout

Nu MijnWebShopPartner.nl steeds hoger groeit  gaan we door naar de volgende grote stap. En dat is de layout een facelift geven. We waren al langer van plan om te werken naar een nieuwe layout aangezien de huidige aan kan worden gezien als basic. Met de nieuwe layout hopen we een betere gebruiksvriendelijkheid neer te kunnen zetten en het uiterlijk beter te kunnen maken.

De button modus van de oude layout werd weinig gebruikt dus daarom hebben we besloten hier vanaf te stappen. Het linker menu bestaat dus nu gewoon uit de tekst in plaats van de verschillende knoppen met plaatjes. Hierdoor zie je nu in 1 oogopslag waar je heen moet en bovendien staat dit een stuk rustiger. Hier alvast even een voorproefje van wat er te wachten te staat voor de nieuwe layout !



MijnWebShopPartner.nl nieuwe layout

Zoals je ziet zijn de menu items een stuk overzichtelijker dan voorheen. De werking is voor de rest hetzelfde gebleven en alles staat nog op de relatief dezelfde plek. Wat je wellicht opvalt is het vlaggetje NEW bij het Dashboard. Dit is een functie die we veel gaan gebruiken voor de updates die we constant aan het doorvoeren zijn. Zo is het voor jullie als klant ook duidelijk welke aanpassingen er gedaan worden en zie je dit in 1 oogopslag.

Met MijnWebShopPartner.nl kan je direct een webshop opzetten en jouw producten gaan verkopen. Dit doen we door een sterk concept neer te zetten wat constant aan het evolueren is. Zo ook de nieuwe layout die eraan komt. We hebben nauw contact met de klant om de wensen toe te voegen en te verwerken. Wanneer er vragen zijn dan kan je ons altijd bereiken via de online chat of het ticketsysteem. Als we er op die manier niet uitkomen dan nemen we telefonisch contact met je op.